Handelsbetingelser2018-08-08T12:09:10+00:00

Handelsbetingelser

Garanti

Vi giver et års garanti på materiale- og fabrikationsfejl. Fakturaen gælder som garantibevis, så opbevar den et sikkert sted.

Priser

Hopspots henvender sig til kunder i stat, kommuner og det private. Priserne gælder et år fra 1. januar til 31. december. Vi forbeholder os dog ret til prisændringer på grund af omstændigheder, som Hopspots ikke har indflydelse på (f.eks. væsentlige ændringer i råvarepriser eller valutaændringer) samt på grund af eventuelle trykfejl. Derudover vil der i årets løb være kampagnepriser, som kan ses dels i trykt og udsendt materiale, dels på vores hjemmeside. Der gives ingen yderligere rabat på nettopriser. Katalogpriserne er uden moms, fragt og i givet fald transportforsikring.

Levering

Leveringstider på 4-6 arbejdsuger. Der tillægges fragtomkostninger.

Sortiment

Af forskellige grunde sker der sommetider mindre ændringer af visse produkters mål og udførelse i forbindelse med udviklingen af produktet. Hvis du ikke er tilfreds med Hopspots, kan du efter kontakt med os returnere den for vores regning.

Betaling

Betalingsfristen er 14 dage fra fakturadato. Efter forfaldsdagen debiterer vi morarenter og et lovbestemt rykkergebyr. Faktura medfølger ved levering.

Transportskader

Vær omhyggelig, når du modtager varerne. Kontrollér altid at kassen er hel og uåbnet, og at antal kolli stemmer overens med fragtbrevet. Alle afvigelser skal noteres på chaufførens fragtbrev og derefter anmeldes til transportvirksomheden.

Skader, som du opdager efter levering, skal omgående efter levering anmeldes til transportvirksomheden. Ved senere anmeldelse tager transportvirksomheden ikke imod skadesanmeldelser, og du skal selv betale omkostningerne.

Reklamationer

Reklamationer (ikke transportskader – se ovenfor) skal fremsættes til vores kundeservice (info@hopspots.dk) senest 7 dage efter, at du har modtaget dine varer. Ved eventuel returnering af varer skal du kontakte kundeservice vedrørende fragtoplysninger og godkendelse. Returnering af fejlfri varer skal altid godkendes af os. Ved returnering af fejlfrie varer krediteres dog aldrig mere end 75% af fakturabeløbet – hertil kommer returfragten. Emballér produkterne godt, hvis du returnerer dem. Varer, der beskadiges under returtransport, krediteres ikke. Reklamationer ved fejl og mangler opstået i garantiperioden skal fremsættes til vores kundeservice senest 7 dage efter at fejlen eller manglen blev konstateret. Returnering godkendes ikke uden forudgående aftale. Emballér produkterne godt, hvis du returnerer dem. Varer, der beskadiges under returtransport, krediteres ikke.

Child Experience Design
Nannasvej 16, 8230 Åbyhøj Danmark
Mobile: +4531132618
Email: info@hopspots.dk
Web: www.hopspots.dk
CVR-nr.: 36087978

Følg med i Hopspots’ univers

 
Tilmeld Inspirationsmail

Er Hopspots noget for jer?

Find ud af det – ganske gratis. Vi kommer meget gerne ud til jer, og giver en gratis og uforpligtende fremvisning af Hopspots. Udfyld formularen, så kontakter vi dig.