Politik for personoplysninger

Når du benytter vores hjemmeside eller vores andre digitale kanaler, indsamler vi data om dig. Den data bruger vi til at forbedre din oplevelse af CxD’s digitale platforme og til at målrette indhold og markedsføring til dig.

Kontaktoplysninger

Nærværende betingelser fastlægger de vilkår, der gælder for CxD ApS -Child Experience Design (herefter CxD). CxD er et udviklingsfirma der fremstiller interaktive spil og fysiske læringsmidler.

CxD ApS
Nannasvej 16
8230 Åbyhøj
Danmark

E-mail: info@hopspots.dk
CVR-nr: 36087978

Vores primær webstedsadresse er: https://www.hopspots.dk

Formål

CxD indsamler personoplysninger om dig i forbindelse med de forskellige berøringsflader man kan have med virksomheden.

Når du bruger vores hjemmeside, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Kontaktoplysninger
  • Professionsoplysninger

Formål:

  • Forbedring af brugeroplevelsen
  • Kommunikation med brugere
  • Brugeranalyse
  • Produktoptimering
  • Markedsføring
  • Formidling af informationer om aktiviteter og produkter fra CxD Aps

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Navn
  • Kontaktoplysninger

Formål:

  • Kontakte dig
  • Besvare din henvendelse
  • Markedsføring
  • Formidling af informationer om aktiviteter og produkter fra CxD Aps

Når du køber vores produkt, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Kontaktoplysninger
  • Tilhørsforhold til en virksomhed
  • Handelsvolumen
  • Handelshistorik
  • EAN nr.
  • Brugernavn

Formål:

  • Udførsel af handlen
  • Markedsføring
  • Skatteangivelse
  • Bogføring
  • Kommunikation med brugere

Når du søger job hos os, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Kontaktoplysninger
  • Fødselsdato
  • Ansøgning, CV og oplysninger om tidligere beskæftigelse
  • Eksamensoplysninger
  • Oplysninger om personligheden (Personlighedstype, fritidsinteresser)

Formål:

  • Kontakte dig
  • Vurdere ansøgerens egnethed til den givne/en fremtidig stilling hos CxD Aps

Når du kontakter os, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Kontaktoplysninger
  • Informationer du angiver i din henvendelse

Formål:

  • Kontakte dig
  • Besvare din henvendelse

Hopspots appen:

Vi indsamler ikke personoplysninger i appen.

Institutionen bliver oprettet som bruger med en “lærerprofil”/moderator og en “elevprofil”. Ingen af disse profiler er individuelle, men gældende for alle lærere/pædagoger og elever.

Hvis du vælger at dele indhold med andre institutioner, skal elevprofilen anmode om lov til dette, og moderatoren skal så godkende delingen for at sikre, at der ikke er indspillet lyde, som der kan være nogle problemer med.

Indsigt, rettigheder og klagemuligheder

Du har ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger CxD har om dig. Du kan til enhver tid bede os om at rette eller slette de oplysninger, vi har, eller få udleveret en kopi af de data, vi har liggende om dig.

Hvad angår vores nyhedsbrev kan du til enhver tid afmelde dig via et link, som er inkluderet i alle de nyhedsbreve eller e-mailmarkedsføring, vi sender dig. Ændringen har effekt med det samme.

Hvis du har spørgsmål til, hvordan vi håndterer dine personlige oplysninger og kundedata, er du altid velkommen til at kontakte vores databehandleransvarlige, Aviaja Borup Lynggaard på abl@hopspots.dk eller telefon 31 13 26 18.

Hvis du vil klage over CxD’s behandling af dine oplysninger, skal du kontakte Datatilsynet på www.datatilsynet.dk.

E-mail markedsføring

Ved at give os dit samtykke, siger du ”Ja tak” til via e-mail at modtage gode tilbud og nyheder indenfor området aktiv læring og bevægelse i undervisningen. Samtidig giver du os tilladelse til at gemme og bruge oplysninger om dig. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbrevet og tilbagekalde dit samtykke til behandling af persondata. Du kan læse meget mere om hvordan vi passer på dine personoplysninger her ovenfor.

Handelsbetingelser

Garanti

Vi giver et års garanti på materiale- og fabrikationsfejl. Fakturaen gælder som garantibevis, så opbevar den et sikkert sted.

Priser

Hopspots henvender sig til kunder i stat, kommuner og det private. Priserne gælder et år fra 1. januar til 31. december. Vi forbeholder os dog ret til prisændringer på grund af omstændigheder, som Hopspots ikke har indflydelse på (f.eks. væsentlige ændringer i råvarepriser eller valutaændringer) samt på grund af eventuelle trykfejl. Derudover vil der i årets løb være kampagnepriser, som kan ses dels i trykt og udsendt materiale, dels på vores hjemmeside. Der gives ingen yderligere rabat på nettopriser. Katalogpriserne er uden moms, fragt og i givet fald transportforsikring.

Levering

Leveringstider på 4-6 arbejdsuger. Der tillægges fragtomkostninger.

Sortiment

Af forskellige grunde sker der sommetider mindre ændringer af visse produkters mål og udførelse i forbindelse med udviklingen af produktet. Hvis du ikke er tilfreds med Hopspots, kan du efter kontakt med os returnere den for vores regning.

Betaling

Betalingsfristen er 14 dage fra fakturadato. Efter forfaldsdagen debiterer vi morarenter og et lovbestemt rykkergebyr. Faktura medfølger ved levering.

Transportskader

Vær omhyggelig, når du modtager varerne. Kontrollér altid at kassen er hel og uåbnet, og at antal kolli stemmer overens med fragtbrevet. Alle afvigelser skal noteres på chaufførens fragtbrev og derefter anmeldes til transportvirksomheden.

Skader, som du opdager efter levering, skal omgående efter levering anmeldes til transportvirksomheden. Ved senere anmeldelse tager transportvirksomheden ikke imod skadesanmeldelser, og du skal selv betale omkostningerne.

Reklamationer

Reklamationer (ikke transportskader – se ovenfor) skal fremsættes til vores kundeservice (info@hopspots.dk) senest 7 dage efter, at du har modtaget dine varer. Ved eventuel returnering af varer skal du kontakte kundeservice vedrørende fragtoplysninger og godkendelse. Returnering af fejlfri varer skal altid godkendes af os. Ved returnering af fejlfrie varer krediteres dog aldrig mere end 75% af fakturabeløbet – hertil kommer returfragten. Emballér produkterne godt, hvis du returnerer dem. Varer, der beskadiges under returtransport, krediteres ikke. Reklamationer ved fejl og mangler opstået i garantiperioden skal fremsættes til vores kundeservice senest 7 dage efter at fejlen eller manglen blev konstateret. Returnering godkendes ikke uden forudgående aftale. Emballér produkterne godt, hvis du returnerer dem. Varer, der beskadiges under returtransport, krediteres ikke.